Regulaminy
- Regulamin sklepu internetowego KARO Regina Polak
określający zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep internetowy, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie i prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
- 1. Definicje
- 2. Kontakt ze Sprzedawcą
- 3. Wymogi techniczne
- 4. Zakupy w Sklepie
- 5. Formy płatności
- 6. Realizacja zamówienia
- 7. Prawo odstąpienia od umowy
- 7.1 Skutki odstąpienia od umowy
- 8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawarte przez internet
- 9. Reklamacje
- 10. Dane osobowe
- 11. Zastrzeżenia
- 12. Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
1. DEFINICJE
- Dni robocze – od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu internetowego (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może (ale nie musi) założyć w Sklepie internetowym Konta.
- Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Kupujący – każdy podmiot/osoba kupujący/a w Sklepie internetowym.
- Regulamin – powyższy regulamin.
- Sklep – sklep internetowy KARO Regina Polak prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://koszulekaplanskie.com.pl.
- Sprzedawca – REGINA POLAK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KARO REGINA POLAK, wpisany do CEIDG prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7831258756 , nr REGON 302257366, ul. Brzozowa 39, 61-429 Poznań, Polska.
2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Brzozowa 39, 61-429 Poznań
- Adres e-mail: kontakt@koszulekaplanskie.com.pl
- Telefon: 501 313 268
3. WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Aktualna przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Aktualny i wspierany system operacyjny zainstalowany na urządzeniu.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
4. ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają aktualny podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar, koszty dostawy (jeżeli występują).
- Wybrany towar należy dodać do koszka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest jednoczesne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może utworzyć konto w sklepie lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
5. FORMY PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Pobranie przy odbiorze.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej:
Przelewy24
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, zamówienie należy opłacić podczas złożenia zamówienia.
- W momencie problemów technicznych zamówienie należy opłacić w ciągu 3 dni roboczych,
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie internetowym
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary z różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący: Firma kurierska lub paczkomaty InPost
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą przez sklep internetowy, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru
lub - w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i/lub wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy
lub
w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno. - zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednakże nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7.1 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy przez sklep internetowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie koszty płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności Sprzedawca dokona przy użyciu w taki sam sposób w jak została dokonana płatność płatności, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu potwierdzenia wysłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca dokonuje zwrot towaru na adres: ul. Brzozowa 39, 61-429 Poznań niezwłocznie i nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Powyższy termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
8. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTE PRZEZ INTERNET
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez sklep internetowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia lub spożycia.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, która po otwarciu opakowania nie może być zwrócona ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne bądź programy lub oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
- w której cena / wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
9. REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny zamówionego produktu / towaru
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Brzozowa 39, 61-429 Poznań.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się na stronie: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca czyli firma KARO Regina Polak, właściciel Regina Polak.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez firmę KARO Regina Polak zawiera polityka prywatności zamieszczona na stronie sklepu.
11. ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Kupujący każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje tylko podmiotowi Konsument.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Regulamin konta w sklepie KARO Koszule Kapłańskie
SPIS TREŚCI
1. Definicje
2. Kontakt ze Sprzedawcą
3. Wymogi techniczne
4. Konto
5. Reklamacje
6. Dane osobowe
7. Zastrzeżenia
1. DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może ale nie musi założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot/osoba kupujący/a w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy KARO Regina Polak prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://koszulekaplanskie.com.pl
Sprzedawca – REGINA POLAK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KARO REGINA POLAK, wpisany do CEIDG prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7831258756 , nr REGON 302257366, ul. Brzozowa 39, 61-429 Poznań .
2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Brzozowa 39, 61-429 Poznań
- Adres e-mail: kontakt@koszulekaplanskie.com.pl
- Telefon: 501 313 268
3. WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- aktualna przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
- aktualny system zainstalowany na urządzeniu
4. KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto na sklepie jest bezpłatne.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@koszulekaplanskie.com.pl,
- Rezygnacja z konta będzie jednoznaczna z usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
- Konto zostanie usunięte niezwłocznie po złożeniu wniosku o rezygnacje.
5. REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@koszulekaplanskie.com.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się na stronie: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest na stronie: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- internetowej platformy ODR dostępnej na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
6. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest firma KARO Regina Polak.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez firmę KARO Regina Polak zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie internetowym.
7. ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta w Sklepie internetowym zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do wprowadzenia zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu internetowego
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi zgody na zmianę / akceptacje nowego/zaktualizowanego regulaminu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@koszulekaplanskie.com.pl,
- Brak akceptacji zmiany umowy będzie jednoznaczne z rozwiązaniem umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.